Wyszukiwarka
Znalezione informacje z "Drugie życie"
Młyn Górny w Grudziądzu ma szansę przekształcić się w centrum popularyzacji nauki i technologii
2017-07-06Zabytkowy, obecnie zrujnowany, Młyn Górny w Grudziądzu będzie miał drugie życie. Radni województwa wpisali w strategię rozwoju regionu powstawanie centrów popularyzacji nauki i technologii. Grudziądzki młyn miałby się stać jednym… Czytaj dalej »
"Sprzątanie świata" w Bydgoszczy
2016-09-06'Podaj dalej… drugie życie odpadów' - pod takim hasłem realizowana jest w Bydgoszczy tegoroczna edycja akcji pod nazwą 'Sprzątanie świata'. Czytaj dalej »
"Drugie Życie" - finał kampanii
2016-06-16W toruńskim klubie 'Od Nowa' odbędzie się dzisiaj finał kampanii pod hasłem 'Drugie Życie'. Wyłonione zostaną trzy szkoły z Kujaw i Pomorza, które otrzymają czeki charytatywne o wartości 1000 złotych, do wykorzystania na cele… Czytaj dalej »
W Bydgoszczy finał kampanii Drugie Życie
2016-06-06W Bydgoszczy finał kampanii Drugie Życie. Akcja skierowana była do młodzieży. Dzięki niej ma wzrastać świadomość społeczna w zakresie transplantacji. Czytaj dalej »
"Drugie życie" - młodzież ws. transplantacji organów
2016-01-26Młodzież z kujawsko-pomorskich szkół podjęła wyzwanie i chce z jeszcze większą intensywnością rozdawać oświadczenia woli, podnosząc tym samym świadomość ludzi mogących udostępnić po śmierci swoje organy. Czytaj dalej »
32 kujawsko-pomorskie szkoły przystąpiły do kampanii "Drugie Życie"
2015-12-1732 kujawsko-pomorskie szkoły chcą promować ideę przeszczepiania narządów w ramach kampanii 'Drugie Życie'. Przedstawiciele tych szkół odwiedzili Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy. Czytaj dalej »
Kampania "Drugie Życie" już po raz drugi na Pomorzu i Kujawach
2015-10-26Dziś Światowy Dzień Donacji i Transplantacji. Na Kujawach i Pomorzu przebiega on w sposób szczególny. Ponadgimnazjalna młodzież w swoich szkołach rozpoczyna rozmowy jak skutecznie promować idee transplantacji. Czytaj dalej »
Kampania społeczna "Drugie życie"
2015-10-23'Drugie życie' - kampania społeczna pod takim hasłem rusza na Kujawach i Pomorzu. Cel - obalać mity dotyczące przeszczepiania narządów, pokazywać ludzi po przeszczepach, oswajać temat transplantacji. Czytaj dalej »